مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 16:552023-06-12حوادث

دستگیری مامور قلابی در جنوب تهران


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی که در پوشش مامور پلیس اقدام به سرقت و اخاذی از اتباع کشورهای همسایه کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزییات این خبر گفت: خردادماه امسال و به دنبال افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با عنوان مأمور پلیس در محدوده شهرستان ری، رسیدگی به موضوع و شناسایی عامل این اقدام در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهری ری قرار گرفت و در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که سارق مردی میانسال است.

وی افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان داد، یک سارق حرفه ای در روستاهای اطراف شهرستان ری ابتدا اتباع کشور های همسایه را شناسایی و سپس به بهانه اینکه آنان مدارک هویتی نداشتند با جعل عنوان پلیس از این افراد سرقت و اخاذی کرده است.

کارآگاهان در نخستین گام با بهره گیری از شیوه های کشف جرم و روش های علمی متوجه شدند، متهم دارای سابقه است و به تازگی از زندان آزاد شده است.

طرهانی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی هویت این فرد را با اقدامات اطلاعاتی مورد شناسایی قرار دادند، گفت: پس از شناسایی این فرد هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوز عملیات دریافت شد و سرانجام ماموران راهی مخفیگاه متهم شده و او را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مامور قلابی در جنوب تهران

دستگیری مامور قلابی در جنوب تهران