مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-07اجتماعي

قرق های اختصاصی حیات وحش در 4 منطقه اصفهان احداث می شود


معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: ایجاد قرق های اختصاصی مدیریت و حفاظت حیات وحش در چهار منطقه استان اصفهان در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین اکبری صبح چهارشنبه در نشست خبری با بیان اینکه احداث قرق های اختصاصی حیات وحش را در چهار منطقه شامل هیزم چاه، معلی، کوه شیر و کوه پرویز در دستور کار داریم، اظهار داشت: موضوع ایجاد قرق های اختصاصی را در هشت منطقه جدید دیگر نیز پیگیری می کنیم که در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه هشت منطقه جدید نیز مناطق مستعدی برای مدیریت و حفاظت مشارکتی هستند، خاطرنشان کرد: حفاظت در این مناطق را می توان مردم پایه کرد و با سرمایه گذاری بخش خصوصی این مهم اجرا می شود؛ در این زمینه منتظر ابلاغ دستور العمل کلی هستیم و امید است تحولی در حفاظت ایجاد شود.

مشاهده یک قلاده یوزپلنگ در عباس آباد بعد از 13 سال معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان افزود: سال گذشته اقدامات حفاظتی گونه های در خطر انقراض برای 14 مورد گونه کمیاب در استان اصفهان انجام شد و یکی از دستاوردهای حفاظتی ما برغم مشکلات عدیده مالی و نیروی انسانی و تجهیزات، مشاهده یک قلاده یوزپلنگ بعد 13 سال در پناهگاه حیات وحش عباس آباد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرق های اختصاصی حیات وحش در 4 منطقه اصفهان احداث می شود

قرق های اختصاصی حیات وحش در 4 منطقه اصفهان احداث می شود