مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 21:302023-05-28سياسي

توسعه تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه ای آستان قدس رضوی در دهه کرامت


رییس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: امسال با مجموعه های مختلف از جمله رسانه ملی، شهرداری ها و نهادهایی که تولیدات فرهنگی و رسانه ای انجام می دادند، - ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: امسال با مجموعه های مختلف از جمله رسانه ملی، شهرداری ها و نهادهایی که تولیدات فرهنگی و رسانه ای انجام می دادند، ارتباطات خوبی برقرار شد و شاهد بودیم که حجم تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه ای مرتبط با ایام دهه کرامت توسعه چشمگیری داشته است.

محسن هوشمند امروز، هفتم خرداد ماه، در آیین رونمایی از تولیدات رسانه ای مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی که در مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد، با اشاره به رویکردهای ویژه این مرکز در دهه کرامت و تلاش برای توسعه فعالیت های این مرکز گفت: این فعالیت ها ناظر به سه هدف مهم است.

هدف نخست فعال سازی ظرفیت هایی بود که در خارج از مجموعه آستان وجود داشت و اگر وارد مذاکره و جهت دهی با آن ها می شدیم، می توانستیم اتفاقات متفاوتی را در سطح کشور رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: امسال با مجموعه های مختلف از جمله رسانه ملی، شهرداری ها و نهادهایی که تولیدات فرهنگی و رسانه ای انجام می دادند، ارتباطات خوبی برقرار شد و شاهد بودیم که حجم تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه ای مرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه ای آستان قدس رضوی در دهه کرامت

توسعه تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه ای آستان قدس رضوی در دهه کرامت