مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-20سياسي

کمیسیون کشاورزی مجلس با برنامه های «نیکبخت» موافقت کرد


سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از موافقت این کمیسیون با برنامه های گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزازی فارس، علیرضا نظری سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه شنبه، 30 خرداد) از موافقت این کمیسیون با برنامه های محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

همچنین علیرضا نظری در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان رسیدگی به صلاحیت محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاوری، گزارش این کمیسیون درباره برنامه های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را به شرح زیر قرائت کرد: بدون تردید، وزارت جهاد کشاورزی یکی از مهمترین ارکان حاکمیتی در تأمین پایدار امنیت غذایی کشور است که اجرای صحیح وظایف و اختیارات قانونی آن مستقیما به استقلال ملی، رفاه اجتماعی و حیات اقتصادی جامعه گره خورده است.

همانگونه که بارها توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز مورد تأکید قرار گرفته؛ بخش کشاورزی یکی از محورهای اصلی و اساسی توسعه کشور و از پایه های مهم اقتدار سیاسی و اقتصادی نظام است، بنابراین انتخاب فردی توانمند و شایسته بعنوان وزیر جهاد کشاورزی که در عین شناخت زوایای بسیار حساس و اثرگذار این بخش، از کارنامه قابل قبولی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون کشاورزی مجلس با برنامه های «نیکبخت» موافقت کرد

کمیسیون کشاورزی مجلس با برنامه های «نیکبخت» موافقت کرد