مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-10سياسي

دستاوردها و موفقیت های انقلاب و نظام برای مردم تبیین شود


فرماندار ملارد با اشاره به اینکه دشمن درصدد ترویج ناامیدی در جامعه است گفت: دستاوردها و موفقیت های انقلاب و نظام باید برای مردم تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) برای برگزاری یک انتخابات شکوهمند بر آنها تأکید داشته اند که می بایست راهبردهای اجرایی شدن این مؤلفه ها در دستور کار ستاد انتخابات شهرستان قرار گیرد.

وی افزود: دشمن تمام توان رسانه ای خود را به کار گرفته و به دنبال ترویج ناامیدی در بطن جامعه است تا موضوع انتخابات را کم اهمیت جلوه دهد.

فرماندار ملارد در ادامه عنوان داشت: می بایست در مقابله هجمه رسانه ای دشمن برنامه داشت و هر اقدامی که باعث امید آفرینی در جامعه می شود و رضایتمندی مردم در حوزه های مختلف مختلف عمرانی، اجتماعی و نظارتی را در پی خواهد داشت بدون لحظه ای درنگ انجام داد.

کریمی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم زمینه انتخابات سالم، پر شور و با شکوه رو فراهم کنیم، اظهار داشت: تبیین دستاوردها و موفقیت های انقلاب و نظام اسلامی و دولت سیزدهم در راستای امیدبخشی برای حضور منسجم، معنادار و باشکوه مردم در پای صندوق رأی اجتناب ناپذیر است.

وی با تاکید بر اینکه قانون معیار و ملاک ما در برگزاری انتخابات خواهد بود، ادامه داد: با لطف و عنایت خداوند متعال و همت همه دست اندرکاران و همراهی مردم عزیز به صورت شفاف، با اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردها و موفقیت های انقلاب و نظام برای مردم تبیین شود

دستاوردها و موفقیت های انقلاب و نظام برای مردم تبیین شود