مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-11سياسي

مشکل میکروبی در آب شرب شهرکرد وجود ندارد


مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: از آب هفت نقطه نمونه گیری انجام شد و تمامی ویژگی های میکروبی، فیزیکی، شیمیایی و.

مورد بررسی قرار گرفت، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: از آب هفت نقطه نمونه گیری انجام شد و تمامی ویژگی های میکروبی، فیزیکی، شیمیایی و.

مورد بررسی قرار گرفت، درحال حاضر مشکل میکروبی در آب شرب شهرکرد وجود ندارد اما آب دارای کدورت است همچنان نیز رصدها درحال انجام است و اگر مشکل میکروبی در آب دیده شود اعلام خواهد شد.

مهدی پژوهش 21 خردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت های این سازمان، اظهار کرد: در حوزه فعالیت های تکلیفی این استان رتبه دوم کشوری را کسب کرد همچنین در زمینه جایزه ملی کیفیت و پروانه فعالیت حلال، چهارمحال و بختیاری جزو استان های برتر در کشور شناخته شده است.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری با اشاره به بسته تحولی بهار خدمت سازمان استاندارد، افزود: یکی از مهم ترین اهداف این بسته افزایش رشد کیفیت تولید است که سه محور اساسی شامل برنامه چشم انداز 20 ساله کشور، سیاست اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال تحت عنوان رشد تولید، مهار تورم است همچنین در این بسته تحولی سه موضوع ارزیابی انطباق کالا و خدمات، استانداردسازی علم نوین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل میکروبی در آب شرب شهرکرد وجود ندارد

مشکل میکروبی در آب شرب شهرکرد وجود ندارد