مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-08بين الملل

رقابت بر سر تراشه ها، یک جنگ صنعتی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو از یونهاپ، یون سوک یئول در نشست هفتگی اقتصادی درباره استراتژی صنعت تراشه در این کشور با بیان این مطلب افزود: - رییس جمهور کره جنوبی با وعده کمک بیشتر برای صنعت نیمه هادی ها در این کشور گفت که رقابت فزاینده بر سر تراشه ها مترادف یک جنگ صنعتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو از یونهاپ، یون سوک یئول در نشست هفتگی اقتصادی درباره استراتژی صنعت تراشه در این کشور با بیان این مطلب افزود: اگر قرار است در جنگ تراشه ها پیروز باشیم، نیازمند ابتکارات و نوآوری های بخش خصوصی و همچنین استراتژی رهبری دولتی به طور همزمان هستیم.

براساس اعلام دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی، صنعت تراشه در این کشور یکی از صنایع بسیار مهم و کلیدی محسوب می شود و 20 درصد از صادرات و 55 درصد از سرمایه گذاری تجهیزات کره جنوبی به این صنعت مربوط می شود.

سوک یئول در ادامه سخنان خود، اظهار داشت: در حال حاضر مسائل ژئوپلیتیکی به بزرگترین ریسک مدیریتی در کسب وکار ها تبدیل شده، ولی آن ها به تنهایی امکان حل این موضوع را ندارند.

این مساله ای است که دولت کره جنوبی باید با تقویت همکاری و ارتباط نزدیک با آمریکا و دیگر دولت های دوست نسبت به حل آن اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بر سر تراشه ها، یک جنگ صنعتی است

رقابت بر سر تراشه ها، یک جنگ صنعتی است