مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-13بين الملل

بازتاب سفر رییسی به آمریکای لاتین در رسانه های غربی+ عکس


رسانه های غربی و انگلیسی زبان سفر رییس جمهور کشورمان به ونزوئلا و آمریکای لاتین را با ادبیات، واکنش ها و شیوه های متفاوت بازتاب دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سفر ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان به کشورهای آمریکای لاتین، مورد توجه ویژه رسانه های انگلیسی زبان قرار گرفته و هرکدام به شیوه خاص خود به این سفر مهم واکنش و بازتاب دادند.

شبکه ای بی سی نیوز آمریکا با تشریح برنامه های روز نخست سفر رییسی به ونزوئلا و امضای قراردادهای بین دو کشور نوشته رییسی با اشاره به آمریکا گفت ایران و ونزوئلا دشمن مشترکی دارند.

خبرگزاری رویترز انگلیس نیز با اشاره به افزایش همکاری های ایران و ونزوئلا در سال های اخیر و نقش موثر مهندسان ایرانی در تعمیر و به روزرسانی پالایشگاه های نفتی ونزوئلا، با تیتر ایران و ونزوئلا با امضای قراردادهایی در بخش پتروشیمی، روابط تجاری خود را افزایش می دهند ، امضای قراردادهای دیروز بین دو کشور را مورد توجه قرار داد.

المانیتور: رییس جمهور ایران در اقدام و حمله ای ضدآمریکایی، به ونزوئلا، کوبا، و نیکاراگوئه سفر کرد.

فرانس 24 در گزارشی ضمن اشاره به جزییات سفر رییسی به ونزوئلا، اظهارات نیکلاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا و رییسی در نشست مطبوعاتی مشترک در کاراکاس را به صورت کامل پوشش داد و به نقل از رییسی تیتر زد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب سفر رییسی به آمریکای لاتین در رسانه های غربی+ عکس

بازتاب سفر رییسی به آمریکای لاتین در رسانه های غربی+ عکس