مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-21اقتصادي

احداث اولین شهرک انرژی خورشیدی در استان قزوین


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان گفت: احداث اولین شهرک انرژی خورشیدی هم در این استان به تصویب رسیده که می تواند گامی مثبت در افزایش ظرفیت انرژی استان قزوین باشد.

- ایسنا/قزوین مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان گفت: احداث اولین شهرک انرژی خورشیدی هم در این استان به تصویب رسیده که می تواند گامی مثبت در افزایش ظرفیت انرژی استان قزوین باشد.

منصور اجاقی روز چهارشنبه 31 خرداد 1402 در نشست خبری مدیران عامل صنعت آب و برق استان قزوین که در سالن جلسات شرکت توزیع برق استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اگر امروز ملزم به جهاد تبیین هستیم، مشخص است که مهمترین ابزار این جهاد رسانه است و مؤثرترین عوامل این جهاد اصحاب رسانه هستند و با توجه به اینکه در آستانه هفته صرفه جویی هستیم از خبرنگاران تقاضا داریم که در فرهنگ سازی مصرف متناسب انرژی اهتمام ورزند و در این حوزه نیز جهاد تبیین کنند.

وی با بیان اینکه برق کالای گرانبهایی است که تولید آن با هزینه و مشقت صورت می گیرد، افزود: حدود 7 هزار مگاوات ظرفیت به واسطه نیروگاه های جدید در طول سال گذشته وارد مدار برق استان قزوین شده است و امروز بالغ بر 91 هزار مگاوات ظرفیت منسوب در شبکه سراسری داریم، که 1040 مگاوات آن مربوط به نیروگاه های تجدیدپذیر اعم از خورشیدی و بادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث اولین شهرک انرژی خورشیدی در استان قزوین

احداث اولین شهرک انرژی خورشیدی در استان قزوین