مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 19:252023-05-30ورزشي

سعید صفری مربی MMA: می خواهم قهرمان سازی کنم/ بروس لی یک نابغه ورزشی و الگویم بود


می توان بار دیگر قهرمان سازی کرد و ورزشکاران حرفه ای را به آرزوی شان برای شرکت در قفس مبارزات MMA تا سطح جهانی در ایران رساند.

هنرهای رزمی ترکیبی یا همان ام ام ای (MMA) سبک مدرن از هنرهای رزمی است که به ورزشکار این اجازه را می دهد تا در چارچوب قوانینی خاص و با استفاده از تکنیک های خاصی از چند سبک مختلف رزمی از جمله بوکس، جودو، موی تای و جوجیتسو برزیلی به حریف خود غلبه کند.

سعید صفری یکی از مربیان جوان و موفق این رشته است که در رشته های بوکس، ووشو و کیک بوکسینگ هم مهارت دارد، وی همچنین عضو سابق تیم ملی بوکس و مشتزن رسمی باشگاه های کشور است.

 صفری که تحصیلات خود را در رشته تربیت بدنی ادامه داده و دانشجوی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی است، سابقه حضور در تورنمنت های معتبر ورزشی را در کارنامه خود دارد و توانسته قهرمانان ارزنده ای را برای جامعه ورزشی ایران تربیت کند.

در ادامه گفت و گوی این قهرمان و مربی رزمی را می خوانید:  از چه زمانی فعالیت ورزشی خود را آغاز کرده اید و چه شد که به رشته های رزمی علاقه مند شدید؟ فعالیت ورزشی ام را از 4 سالگی با ورزش ژیمناستیک شروع کردم اما از سن 7 سالگی به ورزش های رزمی علاقمند شدم و بروس لی به عنوان یک نابغه ورزشی برایم یک الگو به شمار می رفت از همین رو فعالیت در عرصه ورزش های رزمی را آغاز کردم و در این مدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید صفری مربی MMA: می خواهم قهرمان سازی کنم/ بروس لی یک نابغه ورزشی و الگویم بود

سعید صفری مربی MMA: می خواهم قهرمان سازی کنم/ بروس لی یک نابغه ورزشی و الگویم بود