مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:422023-06-14فناوري

فراخوان دارندگان پروانه ارایه خدمات تلفن سیار ماهواره ای


سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فراخوان تنظیم قرارداد همکاری با منظومه های دارای پوشش ماهواره ای سیار را برای دارندگان پروانه های ارایه خدمات دسترسی ماهواره ای و UNSP منتشر کرد.

- سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فراخوان تنظیم قرارداد همکاری با منظومه های دارای پوشش ماهواره ای سیار را برای دارندگان پروانه های ارایه خدمات دسترسی ماهواره ای و UNSP منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این فراخوان رگولاتوری به منظور تامین نیاز ارتباطات ماهواره ای کشور از طریق پایانه های سیار ماهواره ای (از قبیل تلفن های ماهواره ای، اینترنت ماهواره ای، حسگرهای اینترنت اشیاء (IoT) و .

) از دارندگان پروانه مجاز به ارایه خدمات تلفن سیار ماهواره ای دعوت کرده است تا در چارچوب مقررات پروانه و مصوبه 5-303 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با عنوان مقررات حاکم بر حقوق سرزمینی ارایه خدمات ارتباطی ماهواره ای در جمهوری اسلامی ایران، برای تنظیم قرارداد همکاری با منظومه های پوشش ماهواره ای سیار در سرزمین ج.

ا.

ا اقدام کنند.

طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، براساس این فراخوان دارندگان پروانه ارایه خدمات دسترسی ماهواره ای و پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) با رعایت مقررات و الزامات حاکم بر حقوق سرزمینی ارایه خدمات ارتباطی ماهوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان دارندگان پروانه ارایه خدمات تلفن سیار ماهواره ای

فراخوان دارندگان پروانه ارایه خدمات تلفن سیار ماهواره ای