مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 22:452023-06-12ورزشي

اعتبارات سفر سال گذشته رییس جمهور به ملارد تخصیص داده نشد


متاسفانه هیچکدام از اعتبارات سفر سال گذشته رییس جمهور به ملارد تخصیص داده نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جابر کریمی در جلسه ای که روز دوشنبه به منظور بررسی وضعیت پروژه های عمرانی و ارائه راهکار برای حل مشکلات زیر بنایی و روبنایی ملارد با حضور میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، مدیران و معاون ادارات کل استان تهران، بخشداران، شهرداران و روسای اسلامی شهر و جمعی از روسای ادارات برگزار شده بود اظهار داشت: سال گذشته سفر رییس جمهور یکی از مهمترین اتفاقات بود که این سفر مصوباتی داشت.

وی گفت: اما متاسفانه به هیچکدام از مصوبات اعتبارات تخصیص داده نشده است و امیدواریم با پیگیری های که انجام می شود، مشکلات عمده با اختصاص اعتبارات حل شود.

فرماندار ملارد به ضعف های این شهرستان اشاره کرد و افزود: متاسفانه سال ها توجه ویژه ای به منطقه ملارد نشده است و ملارد زیر سایه شهریار بوده و عمده امکانات در شهریار پیش بینی شده است و خیلی از سرانه ها متناسب با نیازهای ملارد در همه عرصه های آموزشی، فرهنگی و ورزشی با کمبود مواجه است امیدواریم با رویکرد دولت سیزدهم بتوانیم ضعف ها و مشکلات را حل کنیم.

کریمی افزود: ملارد با جمعیت بالای 600 هزار نفر در بخش مرکزی ملارد و بخش صفادشت با چهار دهستان تشکیل شده است که دارای ظرفیت ها و قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات سفر سال گذشته رییس جمهور به ملارد تخصیص داده نشد

اعتبارات سفر سال گذشته رییس جمهور به ملارد تخصیص داده نشد