مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-03اقتصادي

آغاز پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح فاضلاب تایباد


پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح فاضلاب شهر تایباد با اعتبار 12 هزار میلیارد ریال طی مراسمی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سهرابی صبح شنبه در این مراسم که در سالن اجتماعات فاخر تایباد برگزار شد، ارتقا بهداشت عمومی را ضرورت اجرای طرح فاضلاب تایباد دانست که با تلاش و پی گیری مسئولان آبفا استان و فرماندار شهرستان و نماینده مردم تایباد به نتیجه رسید و امید است با مدیریت منسجم حاکم بر منطقه در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفا خراسان رضوی سیاست دولت و وزارت نیرو را واگذاری پساب فاضلاب به جای آب به صنایع اعلام کرد و از فعال بودن پروژه های فاضلاب در شش شهر استان با 25 درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد و افزود: اقدامات لازم برای شروع عملیات در شش شهر دیگر استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش های بخش فاضلاب، تأمین تجهیزات وارداتی است، از صنعت گران داخلی خواست وارد عرصه تولید این لوازم شوند.

لزوم جمع آوری آب های سطحی و حفاظت از محیط زیست در ادامه مهدی دونده، فرماندار تایباد هم بر ضرورت جمع آوری آب های سطحی و حفاظت از محیط زیست در این شهر تاکید و اظهار کرد: با توجه به اینکه 60 درصد آب شرب مصرفی به فاضلاب تبدیل می شود، هدایت پساب حاصل از تصفیه فاضلاب به صنعت و معدن می تواند به حفظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح فاضلاب تایباد

آغاز پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح فاضلاب تایباد