مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 18:352023-05-29سياسي

دوره طلایی انقلاب اسلامی فرارسیده است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه همایش بین المللی «انقلاب اسلامی و جامعه معاصر، فرصت ها و چالش ها» گفت: امروز با همگرایی ایجاد شده در ساختار حکمرانی کشور دوره طلایی انقلاب فرارسیده است.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در افتتاحیه همایش بین المللی انقلاب اسلامی و جامعه معاصر، فرصت ها و چالش ها گفت: امروز با همگرایی ایجاد شده در ساختار حکمرانی کشور دوره طلایی انقلاب فرارسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم افتتاحیه همایش بین المللی انقلاب اسلامی و جامعه معاصر؛ فرصت ها و چالش ها صبح امروز دوشنبه 8 خرداد در دانشگاه تهران برگزار شد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: نهضت امام خمینی(ره) از دیدگاه جریان شناسی، یک نهضت عمیق دینی است که در بستر نواندیشی دینی رخ داد البته شکل گیری نواندیشی دینی شاید در ابتدا به مواجهه با تجدد نسبت داده شود اما در واقع ریشه آن را باید در مباحثات جدی فقه شیعه میان جریان اصولی و اخباری جستجو کرد؛ آن جا که با غلبه رویکرد اصولی در واقع عقلانیت غلبه پیدا کرد.

این تفکر پس از آن در مواجهه با تجدد، پررنگ تر از قبل خودنمایی کرد.

وی افزود: ریشه نواندیشی دینی را باید تفکری قوی و بومی دانست که تلاش می کرد تعریفی عام از مدیریت دینی برای سعادت دنیا و آخرت ارائه دهد و فرزانگانی چو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره طلایی انقلاب اسلامی فرارسیده است

دوره طلایی انقلاب اسلامی فرارسیده است