مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 01:302023-06-07بين الملل

شدیدترین حمله پنس به ترامپ: او نباید دوباره رییس جمهور شود


معاون رییس جمهور پیشین آمریکا بار دیگر بر نقش واضح ترامپ در حمله به ساختمان کنگره آمریکا در دو سال قبل تاکید کرده و گفت که رییس سابق خود را در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو به چالش خواهد کشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایک پنس معاون رییس جمهور پیشین آمریکا که بارها از دونالد ترامپ به دلیل نقشی که در حمله هوادارانش به ساختمان کنگره در تاریخ ششم ژانویه 2021 داشت انتقاد کرده بود، شدیدترین حمله لفظی خود علیه او را به زبان آورد.

پنس شامگاه چهارشنبه طی سخنرانی در جمع حامیان حزب جمهوری خواه در ایالت آیووا ، بار دیگر بر نقش واضح ترامپ در حمله به ساختمان کنگره آمریکا در دو سال قبل تاکید کرده و گفت که رییس سابق خود را در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو به چالش خواهد کشید.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، وی در این سخنرانی توضیح داد: اعتقاد من این است، کسی که خودش را بالاتر از قانون اساسی می داند هرگز نباید رییس جمهور آمریکا باشد.

همینطور کسی که از دیگران می خواهد تا او را بالاتر از قانون اساسی قرار دهند هم نباید هرگز دوباره رییس جمهور آمریکا شود .

این سیاستمدار جمهوری خواه ضمن اشاره به درخواست ترامپ از او در ژانویه 2021 برای ابطال نتیجه انتخابات ریاست جمهوری که ترامپ در آن شکست خورده بود، تاکید کرد که شخصاً هیچ اختیار قانونی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شدیدترین حمله پنس به ترامپ: او نباید دوباره رییس جمهور شود

شدیدترین حمله پنس به ترامپ: او نباید دوباره رییس جمهور شود