مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 00:052023-06-17سياسي

دادستان های جدید بندرترکمن و گمیشان معرفی شدند


طی حکمی از سوی رییس کل دادگستری گلستان «محمدجواد ابراهیمی» و «حسین کریم پور» به ترتیب به عنوان دادستان های شهرستان های بندرترکمن و گمیشان منصوب و با برگزاری مراسمی این دو دادستان رسما معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از دادگستری کل استان گلستان، حیدر آسیابی در مراسم معارفه دادستان های بندرترکمن و گمیشان اظهار کرد: حضور میدانی در حوزه قضایی، پیگیری حقوق عامه و کمک به تحقق شعار سال از طریق حمایت از واحدهای تولیدی سه ماموریت اصلی دادستان ها است.

وی از تلاش دادستان های پیشین این حوزه ها هم قدردانی کرد و گفت: انتخاب مدیران جوان و انقلابی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و به منظور بهبود خدمت به مردم و تحقق ماموریت های دستگاه قضایی است که خوشبختانه در این مسیر تاکنون موفق عمل شده است.

رییس کل دادگستری گلستان از پیگیری برای تسریع ساخت ساختمان جدید دادگستری گمیشان خبر داد و گفت: اعتبار  لازم برای احداث ساختمان جدید تامین شده و امیدواریم تا پایان امسال تکمیل و خدمات به مردم در فضای بهتری ارائه شود.

آسیابی افزود: بازدیدهای میدانی که با تاسی از شهید سلیمانی در دستور کار قرار گرفته، نتایج خوبی به دنبال اشته که از جمله آن می توان به صدور سند تفکیکی شهرک صنعتی، شروع بازسازی ریل در مسیر بندرترکمن و پل راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان های جدید بندرترکمن و گمیشان معرفی شدند

دادستان های جدید بندرترکمن و گمیشان معرفی شدند