مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 06:352023-06-20ورزشي

امیدوارم به عنوان عضو تیم ملی روی تشک بروم


فرنگی کار جوان شیرازی که اکنون در تیم ملی نوجوانان آخرین سال حضورش را طی می کند و برای رقابت های اردن آماده میشود، امیدوارست حضور در بازی های آسیایی را با تیم ملی بزرگسالان تجربه کند امیدوار است.

- ایسنا/فارس فرنگی کار جوان شیرازی که اکنون در تیم ملی نوجوانان آخرین سال حضورش را طی می کند و برای رقابت های اردن آماده میشود، امیدوارست حضور در بازی های آسیایی را با تیم ملی بزرگسالان تجربه کند امیدوار است.

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان از 16 تا 26 خردادماه در شیراز اردو زد و زیر نظر حمید باوفا در سالن کشتی پهلوان امید نوروزی به تمرین پرداخت.

سه فرنگی کار پرامید شیرازی نیز در این اردو حضور داشتند که شاخص ترین چهره در این بین، امیررضا ده بزرگی بود.

دارنده دو مدال طلای نوجوانان آسیا، یک مدال طلای نوجوانان جهان، یک مدال طلای المپیک جوانان و یک مدال طلای جوانان جهان که در تورنمنت های متعدد دیگری نیز صاحب مدال شده است.

او پیش از رسیدن به سن 20 سالگی توانست به دوبنده تیم ملی بزرگسالان هم برسد و بدون شک یکی از امیدهای جدی کسب مدال در المپیک های آینده به شمار می رود.

ده بزرگی اواسط اردیبهشت به همراه تیم ملی در مسابقات جام قهرمانان ترکیه روی تشک رفت و در وزن 60 کیلوگرم با اقتداری مثال زدنی مدال طلا را از آن خود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم به عنوان عضو تیم ملی روی تشک بروم

امیدوارم به عنوان عضو تیم ملی روی تشک بروم