مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-11اقتصادي

مشکلات مسکن مهر ماهدشت حل می شود


به صورت مستمر پیگیر نواقص مسکن مهر ماهدشت هستیم و در آینده شاهد زندگی با کیفیت تری برای ساکنین خواهیم بود.

- ایسنا/البرز مدیرکل راه و شهرسازی البرز گفت: به صورت مستمر پیگیر نواقص مسکن مهر ماهدشت هستیم و در آینده شاهد زندگی با کیفیت تری برای ساکنین خواهیم بود.

رضا خالقی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه کمبود فضای آموزشی، درمانی، امکانات خدماتی و رفاهی از مهمترین دغدغه های ساکنین واحدهای مسکن مهر ماهدشت است، اظهار کرد: با توجه به اینکه هر سال شاهد افزایش جمعیت دانش آموزی واحدهای مسکن مهر ماهدشت هستیم، افزایش سرانه فضای آموزشی در این محدوده در دستور کار جدی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا ساخت یک مدرسه 20 کلاسه از مدتی قبل آغاز شده و با برنامه ریزی صورت گرفته تا اوایل مهر به بهره برداری می رسد.

این مسئول با بیان اینکه هزینه برآوردشده برای تکمیل این مدرسه 20 میلیارد تومان است، گفت: امیدواریم با مشارکت خیرین و حمایت اداره کل نوسازی مدارس شاهد افزایش تعداد مدرسه در پروژه های مسکن مهر باشیم.

وی اضافه کرد: به جز فضای آموزشی، در ساکنین واحدهای مهر ماهدشت با کمبود فضای درمانی و بهداشتی هم مواجه هستند که برای رفع آن واگذاری زمینی با کاربری درمانی از طریق مزایده انجام شده که تعدادی از این پروژه ها در مرحله سفت کاری قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مسکن مهر ماهدشت حل می شود

مشکلات مسکن مهر ماهدشت حل می شود