مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 20:202023-05-29اجتماعي

تبریز پیشگام در اجرای پروژه های زیست محیطی


شهردار تبریز با بیان اینکه تبریز پیشگام اجرای پروژه های زیست محیطی کشور است، گفت: طرح محلول پاشی و درخت مصنوعی ماحصل چهارشنبه های دانش بنیان شهرداری تبریز بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با بیان اینکه تبریز پیشگام اجرای پروژه های زیست محیطی کشور است، گفت: طرح محلول پاشی و درخت مصنوعی ماحصل چهارشنبه های دانش بنیان شهرداری تبریز بود.

یعقوب هوشیار در رویداد ملی تعالی حمکرانی شهری که در تهران برگزار شد، اظهار کرد: حوزه حمل و نقل عمومی یکی از نیازهای اساسی کلانشهر تبریز بود که در این زمینه موفق به خرید 300 دستگاه اتوبوس در سال گذشته شدیم و تاکنون 180 دستگاه از این اتوبوس ها تحویل گرفته شده است.

وی با بیان اینکه قرارداد خرید 150 دستگاه اتوبوس با وزارت کشور بسته شده است و تنها 25 دستگاه اتوبوس از این قرارداد تحویل داده شده، تشریح کرد: قرارداد خرید 150 دستگاه دیگر با یک شرکت خودرو ساز داخلی منعقد شده و به شرطی از این شرکت اتوبوس خریداری می شود که اقدام به راه اندازی کارخانه و خط تولید در استان شود.

شهردار تبریز حوزه سلامت شهروندی با محوریت کاهش آلودگی هوا را یکی از راهبردهای مدیریتی شهر عنوان کرد و گفت: تبریز رکورددار نوسازی تاکسی در بین کلانشهرهای کشور است و در یک سال اخیر هزار دستگاه تاکسی جدید با وام های کم بهره وارد ناوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز پیشگام در اجرای پروژه های زیست محیطی

تبریز پیشگام در اجرای پروژه های زیست محیطی