مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 19:052023-06-06سياسي

16 فقره انشعاب غیر مجاز آب در بوشهر شناسایی شد


مدیر امور آبفا شهرستان بوشهر از شناسایی 16 فقره انشعاب غیر مجاز در شهرستان بوشهر خبر داد و گفت: در راستای حفظ احقاق مشترکین آبفا این موارد به مقام قضایی معرفی شدند.

- ایسنا/بوشهر مدیر امور آبفا شهرستان بوشهر از شناسایی 16 فقره انشعاب غیر مجاز در شهرستان بوشهر خبر داد و گفت: در راستای حفظ احقاق مشترکین آبفا این موارد به مقام قضایی معرفی شدند.

حسین رخشنده سه شنبه 16 خرداد در جمع خبرنگاران افزود: حفظ و نگهداری از تاسیسات آبرسانی نقش کلیدی در تامین آب پایدار دارد.

وی از تعویض چهار دستگاه الکتروپمپ حلزونی مربوط به تاسیسات آبرسانی شهید ماهینی خبر داد و گفت: تعویض این الکتروپمپ ها می تواند تسریع در آبگیری تانکری و از ایجاد صف های خودرویی جلوگیری نماید.

رخشنده اعتبار این عملیات نوسازی را 800 میلیون ریال دانست و بیان کرد: شبکه آبی کوچه مهر 16 کوی امامزاده نیز به طول 100 متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد 800 میلیون ریال توسط پرسنل فنی توسعه یافت.

مدیر امور آبفا شهرستان بوشهر اضافه کرد: در خیابان های خبرنگار و جمهوری در راستای کیفیت بخشی و فشار مناسب آب به ترتیب 47 و 21 متر توسعه شبکه آب و فاضلاب صورت گرفت.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 فقره انشعاب غیر مجاز آب در بوشهر شناسایی شد

16 فقره انشعاب غیر مجاز آب در بوشهر شناسایی شد