مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:502023-05-29اقتصادي

بیگی نژاد: راهی جز مردمی سازی انرژی برای کاهش مصرف سوخت نداریم


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: گران سازی انرژی بدون توجه به مسائل اجتماعی راهکار مناسبی برای کاهش مصرف نیست و راهی جز مردمی سازی انرژی و ذی نفع کردن مردم در بهینه سازی نداریم.

- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: گران سازی انرژی بدون توجه به مسائل اجتماعی راهکار مناسبی برای کاهش مصرف نیست و راهی جز مردمی سازی انرژی و ذی نفع کردن مردم در بهینه سازی نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا هادی بیگی نژاد در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در رابطه با موضوع مسکن بیان کرد: طی بیست سال گذشته، درآمد خانوارهای ایرانی 30 برابر شده و این درحالی است که قیمت مسکن در مراکز استان ها 90 برابر شده است.

این افزایش قیمت خانه دار شدن را برای اقشار ضعیف به یک آرزو تبدیل کرده است.

از سال 96 تا 1400، سالیانه حدود 60 درصد به قیمت مسکن افزوده شده این در حالی است که میانگین تورم 34 درصد و افزایش حقوق سالیانه حدود 20 درصد بوده، یعنی داشتن یا نداشتن مسکن عامل شکاف طبقاتی شده است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در عین حال خاطرنشان کرد: محاسبات نشان می دهد طی 10 سال آینده باید حدود 10 میلیون مسکن ساخته شود، یعنی سالی یک میلیون که وعده رییس جمهور نیز است، اما با این کُندی کار، گرفتاری روز به روز بیشتر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیگی نژاد: راهی جز مردمی سازی انرژی برای کاهش مصرف سوخت نداریم

بیگی نژاد: راهی جز مردمی سازی انرژی برای کاهش مصرف سوخت نداریم