مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 19:152023-06-04سياسي

روستای تنگشاه عنبرآباد از بُن بست خارج می شود


روستای تنگ شاه از توابع بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد که در سفر رییس جمهور به عنوان محروم ترین منطقه مورد بازدید قرار گرفت، با احداث 10 کیلومتر راه دسترسی و پل مورد نیاز کم کم از بن بست در خواهد آمد.

- ایسنا/کرمان روستای تنگ شاه از توابع بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد که در سفر رییس جمهور به عنوان محروم ترین منطقه مورد بازدید قرار گرفت، با احداث 10 کیلومتر راه دسترسی و پل مورد نیاز کم کم از بن بست در خواهد آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار کرمان امروز 14 خردادماه همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام راحل در سفر یک روزه به شهرستان عنبرآباد ضمن شرکت در آیین بهره برداری از چند پروژه در بخش بهداشت و درمان و بازدید از بیمارستان عنبرآباد، با والدین شهید حسین میری از شهدای امنیت بخش جبالبارز جنوبی در روستای کُوشکمور که در منطقه سراوان به درجه رفیع شهادت نائل شده، دیدار و گفت و گو کرد.

محمدمهدی فداکار با اشاره به جایگاه رفیع شهداء و همچنین لزوم تکریم خانواده معظم شهدءا، پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون مبارزات حضرت امام، جانفشانی شهدا و صبر و گذشت خانواده معظم شهدا دانست که باید همواره مورد تکریم قرار بگیرند.

در ادامه استاندار کرمان در جمع مردم جبالبارز جنوبی از توابع شهرستان عنبرآباد حضور یافت و بر لزوم پیگیری هر چه تمامتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای تنگشاه عنبرآباد از بُن بست خارج می شود

روستای تنگشاه عنبرآباد از بُن بست خارج می شود