مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:312023-06-19فرهنگي

وقتی شهرداری دیواری کوتاه تر از هنرمندان اهوازی پیدا نکرد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، طبق تفاهم نامه مابین وزارت ارشاد و شهرداری اهواز قرار بود پلاتوهای نیمه کاره  تالار آفتاب پس از تکمیل برای تمرین و اجرای تئاتر در اختیار هنرمندان قرار بگیرد اما تخریب عامدانه بخشی از دیوار در حال ساخت تالار آفتاب اهواز توسط شهرداری اهواز  و تصمیم بر تبدیل این مکان به محلی اداری برای شهرداری منطقه شش، هنرمندان اهوازی را غافل گیر کرد.

این در حالی است که اخیراً مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جریان سفر یک روزه مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بازدید از تالار آفتاب اعلام کرده بود که پلاتوهای نیمه کاره تالار آفتاب به زودی تکمیل خواهند شد.

مجتبی رحیمی زیوار سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل ارشاد خوزستان نیز  با تایید تخریب دیوار تالار توسط شهرداری اهواز، اظهار کرد: شهرداری دیواری به طول هفت متر که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حال ساخت بود را تخریب کرد که علت این موضوع برای ما هنوز مشخص نیست.

وی افزود: این دیوار برای امنیت بیشتر تالار و جلوگیری از سرقت تاسیسات، در حال ساخت است و پیش از این به جای دیوار نرده های فلزی وجود داشت که در چندین نوبت سارقان علاوه بر سرقت نرده های فلزی آسیب هایی را نیز به پلاتوها وارد کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی شهرداری دیواری کوتاه تر از هنرمندان اهوازی پیدا نکرد!

وقتی شهرداری دیواری کوتاه تر از هنرمندان اهوازی پیدا نکرد!