مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-07سياسي

برگزاری بیش از 300 برنامه استانی در هفته صنایع دستی


مدیرکل توسعه و ترویج صنایع دستی با بیان اینکه بیش از 300 برنامه استانی در هفته صنایع دستی برگزار می شود گفت: پرونده چهار شهر به عنوان شهر صنایع دستی در انتظار ثبت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ویدا توحدی مدیرکل توسعه و ترویج صنایع دستی در نشست خبری که امروز در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی برگزار شد گفت: ما از 20 تا 26 خرداد برنامه ریزی کرده ایم و در تهران یا در استان های دیگر 300 مورد برنامه پیش بینی شده است.

رییس شورای جهانی صنایع دستی نیز به ایران می آید.

در اصفهان مراسم ویژه ای داریم.

وی تصریح کرد: نمایشگاه قابل توجه ای در باغ چهل ستون برگزار می شود و از آنجا برای روز 22 وارد استان اردبیل می شویم اتصال شهر عنبران اردبیل به روستای عنبران محله در گیلان را داریم و به شهر گلیم می رویم و آنجا هم برنامه داریم.

مدیرکل توسعه و ترویج صنایع دستی گفت: بحث آموزش روستاهای مرزی را آغاز کرده ایم معاون صنایع دستی برای 16 استان ابلاغ زده که همکاران ما در دور افتاده ترین روستاها آموزش صنایع دستی می دهند.

توحدی افزود: بعد از دو سال توقف در ثبت شهرهای جهانی 4 پرونده دزفول رشت کاشان و بوهیری را ارسال کردیم مسئولان شورای جهانی صنایع دستی به ما گفتند که چرا ایران باید 25 درصد از کل شهرهای جهانی ثبت شده را داشته باشد و الان هم 4 پرونده ارسال کند آن هم با وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 300 برنامه استانی در هفته صنایع دستی

برگزاری بیش از 300 برنامه استانی در هفته صنایع دستی