مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-14سياسي

ضرورت انجام پژوهش های روشمند اثرسنجی و مخاطب پژوهی


چهاردهمین نشست از سلسله نشست ­های سیاستی و راهبردی اداره کل مطالعات رسانه و ارتباطات مرکز تحقیقات با عنوان «تأملی در تأثیرگذاری برنامه زندگی پس از زندگی بر مخاطبان» در تاریخ 21 خردادماه با حضور دکتر عباس موزون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در ابتدای نشست دکتر سیداحمد محمدی، مشاور محتوایی اداره کل مطالعات رسانه و ارتباطات مرکز تحقیقات، نکاتی را درخصوص عوامل موفقیت برنامه زندگی پس از زندگی ارائه نمود و بیان داشت: برنامه زندگی پس از زندگی که چند سالی است در فضای معنوی ماه مبارک رمضان، برای معرفی و بازگویی تجارب افرادی که تجربه نزدیک به مرگ داشته یا به اصطلاح از مرگ برگشته اند تدارک دیده شده، از حیث جذب مخاطب و میزان بیننده در زمره برنامه های مناسبتی موفق قرار می گیرد.

 بنابر نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما این برنامه حدود 26 درصد بیننده داشته و رضایت بیش از 90 درصد مخاطبان را برآورده است.

این میزان بیننده و رضایت برای برنامه ای که از شبکه 4 به­ عنوان یک شبکه تخصصی ـ پخش شده، موفقیتی بزرگ به شمار می آید.

  وی افزود: این موفقیت، ریشه در چند عامل دارد: اول، جذابیت موضوع.

مرگ و اتفاقات پس از آن، اساساً موضوعی اسرارآمیز و جذاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انجام پژوهش های روشمند اثرسنجی و مخاطب پژوهی

ضرورت انجام پژوهش های روشمند اثرسنجی و مخاطب پژوهی