مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-02اجتماعي

صنعت خودرو چه خلأهایی دارد؟


مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ضمن اشاره به خلأهای موجود در حوزه صنعت خودرو کشور، تاکید کرد که باتوجه به اعمال استانداردها، درصدد هستیم شرایط انجام تست های مربوطه در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم شود.

- مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ضمن اشاره به خلأهای موجود در حوزه صنعت خودرو کشور، تاکید کرد که باتوجه به اعمال استانداردها، درصدد هستیم شرایط انجام تست های مربوطه در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته (پنجشنبه)، به مناسبت هفته محیط زیست، علی سلاجقه - رییس سازمان محیط زیست - با حضور در مجتمع آزمایشگاهی ایمنی و سنجش آلایندگی خودرو، از مرکز آزمون آلایندگی و آزمایشگاه های حوزه نظارت بر آلاینده های محیط زیست شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) بازدید کرد.

در این بازدید در رابطه با معضلات موجود در صنعت خودروی کشور و انجام آزمون های موردنیاز، بحث و تبادل نظر صورت گرفت که طی آن به موضوع راه اندازی آزمایشگاه های جدید نظیر تست تصادف، استاندارد یورو6 و خودروهای برقی به عنوان برنامه های آتی ISQI پرداخته شد.

سعید تاجیک - مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) - ضمن معرفی آزمایشگاه های موجود در مرکز و پروژه های توسعه ای آتی، اظهار کرد: در حوزه صنعت خودرو کشور، خلأهایی وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت خودرو چه خلأهایی دارد؟

صنعت خودرو چه خلأهایی دارد؟