مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:552023-05-30سياسي

دستاوردهای جامعه بدون اعتقادات دینی به سمت فساد می رود


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر توجه به اعتقادات و باورها، گفت: دستاوردهای اقتصادی یک جامعه اگر بر مبنای توحید و مکتب انبیا درست هدایت نشود، - ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر توجه به اعتقادات و باورها، گفت: دستاوردهای اقتصادی یک جامعه اگر بر مبنای توحید و مکتب انبیا درست هدایت نشود، فساد گسترده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری، دوشنبه شب 8 خردادماه در نشست هم اندیشی تشکل های شاهد و ایثارگر و اعضای هیات اندیشه ورز جامعه ایثارگری خراسان جنوبی اظهار کرد: اقدامات فرهنگی در پیشگیری از فساد حائز اهمیت است اما اگر اعتقادات دینی رها شده و به خوبی نتوانیم برای نسل جدید تبیین کنیم هیچ اقدامی اثرگذار نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه اگر قبح مقاومت مدنی برای اطاعت نکردن شکسته شود، مصیبت های جامعه آغاز خواهد شد، بیان کرد: وظیفه داریم تحلیل درستی از ارزش های دینی ارائه کنیم.

وی با تاکید بر لزوم ورود به موقع برای امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: عادی سازی برخی ناهنجاری ها در جامعه زنگ خطری است که باید در تمام عرصه های فرهنگی به آن توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای جامعه بدون اعتقادات دینی به سمت فساد می رود

دستاوردهای جامعه بدون اعتقادات دینی به سمت فساد می رود