مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 08:072023-06-12سياسي

زنگ حماسه در کنگره شهدا ویژه کودکان و نوجوانان منتشر می شود


فصل نامه زنگ حماسه ویژه کودکان و نوجوانان که چاپ آن متوقف شده بود، برای دومین کنگره ملی 8 هزار شهید همدان منتشر خواهد شد.

- مونا اسکندری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه فصل نامه زنگ حماسه ویژه کودکان و نوجوانان در ایام برگزاری کنگره ملی 8 هزار شهید استان همدان منتشر خواهد شد اظهار کرد: این فصل نامه به صورت تخصصی به حیطه ادبیات پایداری و دفاع مقدس می پردازد که سعی کردیم هنرمندان همدانی را گرد هم بیاوریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه همدان در  ادبیات کودک و نوجوان حرف های زیادی برای گفتن دارد، تلاش کردیم در کنگره شهدا بیشتر به قشر کودک و نوجوان بپردازیم چراکه آنها باید پیام رسان دفاع مقدس باشند.

این نویسنده ادبیات پایداری با تاکید بر اینکه کار کردن برای کودک و نوجوان سخت است تصریح کرد: جمع آوری مطالب برای بزرگسالان شاید راحت تر از کودک و نوجوان باشد چون آنها پیش زمینه ای از دفاع مقدس دارند اما قشر کودک و نوجوان به خاطر کم کاری ما از حوزه دفاع مقدس فاصله گرفته اند و بنابراین برخی از مضامین ادبیات پایداری برای آنها سخت است.

وی با اشاره به اینکه کار تصویرگری فصل نامه انجام شده و از هنرمندان غیر همدانی هم استفاده کردیم گفت: در این فصل نامه حتی از دوستان مشهدی نیز بهره بردیم و سعی کردیم مجله خوش آب و رن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ حماسه در کنگره شهدا ویژه کودکان و نوجوانان منتشر می شود

زنگ حماسه در کنگره شهدا ویژه کودکان و نوجوانان منتشر می شود