مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-12ورزشي

یک ریال از اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به ملارد تخصیص نیافته است


نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: یک ریال از اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به ملارد تا امروز تخصیص پیدا نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین حق وردی در جلسه پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور که در فرمانداری ملارد برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه امیدآفرینی از مواردی است، که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و افزود: باید با عوامل یاس و ناامیدی مردم برخورد شود، ما مسئولین نمی توانیم، به صورت شفاهی و لفظی ایجاد امید کنیم، مردم از ما مسئولین انتظار کار دارند، باید با کار و تلاش این امید را در مردم ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه کار و تلاش نیاز به اعتبار و پول دارد، افزود: در این مقطع باید به تخصیص اعتبارات لازم به ملارد، شهریار و قدس توجه کنیم، چندین ماه است، که جلوی وام های خرد در ملارد بسته شده است، در حال حاضر بحث ودیعه مسکن بسیار اهمیت دارد، در شرایط کنونی با افزایش اجاره بها و پول پیش همه مستأجران مشکل دارند، چه زمانی جلوی وام ها باز می شود، که حداقل کمکی به مردم شود.

نماینده مردم ملارد، شهریار و قدس از کوتاهی در تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور انتقاد کرد و گفت: حتی آن پنج شش میلیاردی که برای سالن ورزشی برای ملارد در نظر گرفته شده بود، تخصیص پیدا نکرده است، به جرأت می توان گفت، که یک ریال از اعتبارات مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ریال از اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به ملارد تخصیص نیافته است

یک ریال از اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به ملارد تخصیص نیافته است