مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-04حوادث

دستگیری یک سارق با پوشش زنانه/ اعتراف به 80 سرقت


فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این سارق در برخی از سرقت های خود با پوشش زنانه و با چادر اقدام به سرقت می کرد گفت: بررسی صحنه های سرقت و شیوه های انجام آن برای جمع آوری سرنخ ها در دستور کار مأموران قرار گرفت و پس از این اقدامات پلیس به یک سارق .

- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این سارق در برخی از سرقت های خود با پوشش زنانه و با چادر اقدام به سرقت می کرد گفت: بررسی صحنه های سرقت و شیوه های انجام آن برای جمع آوری سرنخ ها در دستور کار مأموران قرار گرفت و پس از این اقدامات پلیس به یک سارق سابقه دار و حرفه ای مظنون شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری یک سارقی که با پوشش زنانه اقدام به دزدی می کرد خبر داد و گفت: این سارق هنگام دستگیری به 80 فقره سرقت اعتراف کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سرهنگ جلیل موقوفه ای بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سرقت های متعدد در سطح شهرستان دامغان اظهار داشت: این سرقت ها هم از منازل آپارتمانی و هم خودرو و هم واحدهای صنفی صورت می گرفت و از این رو شناسایی این سارق به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان سمنان و همچنین شهرستان دامغان قرار گرفت.

  وی با بیان اینکه تمامی این سرقت ها کاملا حرفه ای و بدون هیچ تخریبی از قفل های منازل و واحدهای صنفی و خودروها انجام می گرفت خاطرنشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک سارق با پوشش زنانه/ اعتراف به 80 سرقت

دستگیری یک سارق با پوشش زنانه/ اعتراف به 80 سرقت