مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-12سياسي

رصد جنگ اکراین در ارتش/ ورود ارتش به حوزه های هوش مصنوعی و کوانتوم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در برنامه صف اول شبکه خبر با اشاره به توان ارتش، - معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه نیرو های چهارگانه ارتش بر فراتر از مرز های کشورمان اشراف دارند، گفت: ما جنگ های روز، مانند جنگی که سال گذشته در شمال غرب کشورمان رخ داد و یا جنگ روسیه و اوکراین را رصد می کنیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در برنامه صف اول شبکه خبر با اشاره به توان ارتش، گفت: امروز آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای انجام مأموریتی که برعهده آن قرار دارد، در بالاترین حدّ خود است.

وی افزود: نیروی زمینی قهرمان ما امروز در مرز های شرق و غرب مستقر است و امنیت مرز ها را برقرار می کند.

عمده قوای نیروی زمینی ارتش در اقصی نقاط این کشور آمادگی دارد هر کجا که لازم باشد، در مقابل هر تهدیدی بایستد و جوابگو باشد تا امنیت و ثبات مرز های کشور حفظ شود.

سیاری ادامه داد: نیروی پدافند هوایی ما ضمن حفظ همه سامانه های پدافندی زمین پایه در ارتفاعات مختلف به صورت 24 ساعته در حال پایش و رصد مرز های هوایی کشور و حفاظت از آن هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد جنگ اکراین در ارتش/ ورود ارتش به حوزه های هوش مصنوعی و کوانتوم

رصد جنگ اکراین در ارتش/ ورود ارتش به حوزه های هوش مصنوعی و کوانتوم