مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:002023-06-07سياسي

نظام ارزیابان تخصصی فرش دستباف در کشور راه اندازی می شود


نظام ارزیابان تخصصی فرش دستباف در کشور راه اندازی می شود این نظام قرار است مثل نظام مهندسی و نظام پزشکی به صورت تخصصی در حوزه ارزیابی فرش دستباف فعالیت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرحناز رافع ظهر امروز در جلسه کمیته فرش دستباف کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: توسعه فرش دستباف در سطح ملی و بین الملل از اولویت های مهم و مورد توجه در کشور ایران است.

وی گفت: نمایشگاه های متعددی برگزار شده و فرش دستبافت ایران برای رییس جمهور ترکمنستان، رییس جمهور تاجیکستان، رییس جمهور روسیه و سلطان عمان به نمایش گذاشته شد.

رییس مرکز ملی فرش ایران از برگزاری نمایشگاه های مختلف در راستای توسعه دیپلماسی اقتصادی و فرهنگی فرش دستباف خبر داد و تصریح کرد: در اعطای تسهیلات به فعالین مشاغل خانگی یک انقلاب رخ داده است که البته در این مسیر موانعی هم وجود دارد که به دلیل بی سلیقگی برخی بانک های عامل و یا انتظارات غیرمنطقی در این بخش است.

وی اضافه کرد: هزینه برای تبلیغات در حوزه معرفی فرش دستباف سرمایه گذاری است چو ارزش افزوده فرش بسیار زیاد است اما اگر ابزارهای جدید بازاریابی را مورد استفاده قرار ندهیم موفق نخواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام ارزیابان تخصصی فرش دستباف در کشور راه اندازی می شود

نظام ارزیابان تخصصی فرش دستباف در کشور راه اندازی می شود