مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-16سياسي

یافته های علمی در مورد تاثیرات تکان دهنده همجنسبازی بر روی سلامتی جسمی و روانی


تبلیغات رسانه ای گسترده ای که در طی این سال ها در جوامع غربی درمورد همجنسبازها وجود داشته، باعث شده به یافته های علمی در مورد مضرات این انحراف جنسی کمتر توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، جنسبازی به عنوان یک انحراف اخلاقی شناخته شده است اگرچه این امر در جوامع غربی بسیار رواج دارد و این جوامع همواره تلاش کرده اند تا آن را به عنوان رفتاری عادی قلمداد کنند؛ اما مطالعات بسیاری در این زمینه نشان می دهد که این گرایش باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده نه تنها برای خود شخص بلکه برای جامعه شده است.

  کاهش امید به زندگی جی ساتیناور در کتاب Homosexuality and the Politics of Truth مستند می کند که همجنسبازان بیست و پنج تا سی سال از طول عمر خود را از دست می دهند.

سوزاک، کلامیدیا، سیفلیس، تبخال، ایدز، اچ آی وی، سایر عفونت های مقاربتی، بیماری های روده ای، سرطان ها، اعتیاد به الکل، خودکشی و علل متعدد دیگر بیماری هایی هستند که در بین این افراد بیشتر است.

یک مطالعه در کانادا که در مجله بین المللی اپیدمیولوژی منتشر شد، اشاره کرده که در مناطق همجنسباز شهری، امید به زندگی مردان همجنسباز در مقایسه با بقیه مناطق کمتر است.

محققان نتیجه گرفتند که در مناطق پرجمعیت کانادا، امید به زندگی در سن 20 سالگی برای مردان همجنسباز و دوجنسه 8 تا 20 سال کمتر از همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یافته های علمی در مورد تاثیرات تکان دهنده همجنسبازی بر روی سلامتی جسمی و روانی

یافته های علمی در مورد تاثیرات تکان دهنده همجنسبازی بر روی سلامتی جسمی و روانی