مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 08:152023-06-10اقتصادي

افتتاح 178 میلیارد ریال پروژه کشاورزی در فامنین


مدیر جهاد کشاورزی فامنین از 178 میلیارد ریال پروژه قابل افتتاح و بهره برداری به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر جهاد کشاورزی فامنین از 178 میلیارد ریال پروژه قابل افتتاح و بهره برداری به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

منصور خزایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هفته جهاد کشاورزی امسال پنج پروژه گلخانه ای ،آبیاری تحت فشار ،قنوات و دامپروری در این شهرستان با اعتباری افزون بر 178 میلیارد ریال با اشتغال 24 نفر توسط بخش خصوصی به افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد طرح دو طرح قابل افتتاح مربوط به پروژه های گلخانه ای سبزی و صیفی در روستاهای نگارخاتون و قوشجه است، افزود: افتتاح و بهره برداری گلخانه سبزی وصیفی روستای قوشجه با مساحت 7286 متر مربع با تولید 255 تن برای هشت نفر و گلخانه سبزی و صیفی روستای نگارخاتون به مساحت 3515 با میزان تولید 47 تن برای پنج نفر اشتغال به همراه خواهد داشت.

خزایی همچنین با اشاره به طرح قابل افتتاح گاو شیری 75 راسی در روستای فیض آباد در هفته جهاد کشاورزی، تصریح کرد: برای این پروژه اعتباری افزون بر 118 میلیارد ریال هزینه صرف شده که از این میزان هزینه صرف شده 24 میلیارد ریال آورده متقاضی و 94 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل تسهیلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 178 میلیارد ریال پروژه کشاورزی در فامنین

افتتاح 178 میلیارد ریال پروژه کشاورزی در فامنین