مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 08:052023-06-21سياسي

مسئولان استانی پی گیر مشکل کتابخانه چاروسا شدند


مدیرکل کتابخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در قلعه رییسی پیگیر مشکلات کتابخانه در بخش چاروسا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بخش چاروسا مشکلات کتابخانه های عمومی این بخش را بررسی کرد.

در این بازدید بخشدار چاروسا، رییس آموزش و پرورش، شهردار و رییس شورای شهر مدیرکل کتابخانه های عمومی استان را همراهی کردند و مشکلات این بخش را بیان کردند.

ایزدخواه بخشدار چاروسا در این بازدید با بیان اینکه اهمیت کتابخوانی بر کسی پوشیده نیست و حضور رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب و توجه به کتابخوانی موید آن است بیان کرد: کتاب و کتابخوانی نماد توسعه یافتگی جوامع مختلف و عصاره فکری همه افراد و بیانگر ورزیدگی عقل و خرد انسان هاست.

بخشدار چاروسا به تقدیر از حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به مشکلات کتابخانه های عمومی چاروسا اشاره و تصریح کرد: در کتابخانه مشکلاتی وجود دارد که نیاز است برای تکمیل آنها عزم جوی وجود داشته باشد.

وی افزود: کمبود نیرو یکی از مشکلاتی است که می تواند برای رفع آنها تلاش کرد تا بتوان کتابخانه را دو شیفته مدیریت کرد و جوانان و نوجوانان بهتر از آن استفاده کنند و موضوع فضاسازی کتابخانه که مشکلات خاص خود را دارد و در این زمینه هم محوطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان استانی پی گیر مشکل کتابخانه چاروسا شدند

مسئولان استانی پی گیر مشکل کتابخانه چاروسا شدند