مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-18اقتصادي

نرخ اجاره بها در سمنان ساماندهی شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: مدیریت و ساماندهی قیمت املاک و نرخ اجاره بها در استان سمنان امری ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ظهر امروز در یازدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان اظهار کرد: آموزش نانوایان و جهت دهی به ناظران برای نظارت دقیق و تخصصی در راستای ارتقای کیفیت نان در استان سمنان امری حائز اهمیت است.

وی افزود: تلاش شد تا بهترین و کیفی ترین آرد ممکن برای پخت نان در استان سمنان در اختیار خبازان قرار گیرد و ضرورت دارد تا سایر موارد تخصصی در حوزه ارتقای کیفیت نان نیز مورد توجه باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بیان کرد: نظام توزیع مناسب یکی از خلأهایی است که علی رغم تأمین کالاهای اساسی و موردنیاز منجر به کمبود کالا و طبیعتاً افزایش کاذب تقاضا می شود؛ بنابراین بهره گیری از ظرفیت مباشران امین در حوزه توزیع راهگشاست.

صادقی گفت: انجام اقدامات لازم در مورد مدیریت و ساماندهی قیمت املاک و نرخ اجاره بها با توجه به بالا بودن این مهم در استان سمنان نسبت به نرخ تورم میانگین کشوری امری ضروری است.

پایان پیام/74007/م/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ اجاره بها در سمنان ساماندهی شود

نرخ اجاره بها در سمنان ساماندهی شود