مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 16:452023-06-06سياسي

بی توجهی به ساختمان های ناایمن خسارت ببار می آورد


استاندار مرکزی در خصوص ساختمان های ناایمن گفت: شهرداری ها، پدافند غیرعامل و دستگاه قضایی نسبت به این موضوع بی توجه نباشند چراکه بی توجهی به این حوزه ممکن است خسارت های جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی در خصوص ساختمان های ناایمن گفت: شهرداری ها، پدافند غیرعامل و دستگاه قضایی نسبت به این موضوع بی توجه نباشند چراکه بی توجهی به این حوزه ممکن است خسارت های جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

  فرزاد مخلص الائمه 16 خرداد در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی اظهار کرد: مانور کوکبیه نتایج خوب و امیدبخشی داشت و از 600 عامل فعال و 200 اکیپ عملیاتی این مانور تشکر و قدردانی می کنیم.

وی افزود: علاوه بر تمرین و آموزش و هماهنگی، شناسایی نقاط ضعف از اهداف اصلی مدیریت بحران قلمداد می شود که باید برای اقدامات بعدی یا اقدامات واقعی مورد توجه باشد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: در کار تیمی ضعف هایی در مجموعه دستگاه های اجرایی وجود دارد و تلاش شده در چند کار تیمی مدیران نتایج را مشاهده کنند تا در عملیات های مرتبط از این مشاهدات استفاده شود.

مخلص الائمه اضافه کرد: فرمانداران بدون فوت وقت جلسات مدیریت بحران شهرستان ها را برگزار کنند و هماهنگی با مدیرکل مدیریت بحران استانداری داشته باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به ساختمان های ناایمن خسارت ببار می آورد

بی توجهی به ساختمان های ناایمن خسارت ببار می آورد