مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 23:502023-06-05اقتصادي

مسیر مریوان استاندارد کافی برای حضور گسترده مسافران را ندارد


مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: مسیر مریوان استاندارد کافی برای میزبانی از حضور گسترده زائران را ندارد و برای بهسازی آن نیازمند 2 هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جهانگیر الیاسی دوشنبه شب در جلسه ستاد استانی اربعین حسینی که با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در سنندج اظهار کرد: مسیر سنندج به مریوان و سایر مسیرهای مواصلاتی کردستان با استانداردهای مناسب برای عبور و مرور وسایل نقلیه هنوز فاصله دارند.

وی افزود: عرض کم جاده موجود، وجود نقص در خصوص عدم چهار خطه کردن محور سنندج به مریوان، عدم تکمیل محور کریدور شمال- جنوب، عدم تکمیل چهارخطه شدن گردنه صلوات آباد از جمله این نقایص است.

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان تصریح کرد: بخشی از تقاطع غیر همسطح سه راهی مریوان به زودی به بهره برداری می رسد اما برای تکمیل این پروژه به اعتبار ویژه ای نیازمندیم.

الیاسی همچنین به عدم نصب سیستم تهویه و نقص در سیستم روشنایی و تهویه در تونل های مسیر مریوان به عنوان یک وضعیت بحرانی یاد کرد و افزود: اگر برای رفع این نواقص اقدام فوری نشود باید منتظر حوادث و بحران هایی در این تونل ها باشیم.

وی افزود: پروژه کنارگذر مریوان بیش از 3 کیلومتر طول دارد که هنوز بخش مهمی از آن تملک نشده است و در صورت اجرای این پروژه بخش مهمی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر مریوان استاندارد کافی برای حضور گسترده مسافران را ندارد

مسیر مریوان استاندارد کافی برای حضور گسترده مسافران را ندارد