مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 19:102023-06-01سياسي

دیدار صمیمی سرپرست حجاج ایرانی با زائران کشورمان در مدینه منوره


هتل امجاد السلام یکی از 18 هتل زائران ایرانی در مدینه که در جوار مرقد نورانی پیامبر گرامی اسلام واقع شده است امروز شاهد دیدار صمیمی متولیان حوزه حج و زیارت با زائران بود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی ظهر امروز پنجشنبه به همراه سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت به طور سرزده از هتل امجادالسلام در مدینه منوره دیدن کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این بازدید با زائران کاروان ها از استان های اصفهان ، قم و البرز و مدیران و کارگزاران حج که به زائران خدمات ارائه می دهند در فضایی گرم و صمیمی گفتگو کرد.

سرپرست زائران ایرانی درحالی وارد هتل امجادااسلام واقع در نزدیکی مرقد نبی اکرم (ص) شد که زائران کشورمان پس از شرکت در نمازظهر و زیارت مرقد مطهر نبی مکرم اسلام در رستوران هتل مشغول صرف غذا بودند.

در این بازدید که جمعی از مسئولان بعثه و ستاد مدینه حجت الاسلام والمسلمین نواب و رییس سازمان حج و زیارت را همراهی می کردند نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ضمن گفتگو با زائران، توصیه ها و تذکراتی را به مسئولان حج و مدیر مجموعه این هتل گوشزد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار صمیمی سرپرست حجاج ایرانی با زائران کشورمان در مدینه منوره

دیدار صمیمی سرپرست حجاج ایرانی با زائران کشورمان در مدینه منوره