مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-12سياسي

مکان های دیدنی استانبول در تابستان


با شناخت جاهای دیدنی استانبول که بهترین زمان برای دیدن آنها فصل تابستان است، می توانید برنامه ریزی کاملی در سفر خود داشته باشید و از تمام ساعت های آن استفاده کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، قطعاً برای داشتن یک برنامه ریزی کامل و لذت بردن از سفر باید اطلاعات کاملی راجع به مکان های توریستی شهر استانبول داشته باشید تا با توجه به طول سفر خود، تصمیم بگیرید از کدام جاذبه ها دیدن کنید.

ما در ادامه به معرفی جاذبه های گردشگری استانبول که بهترین زمان بازدید از آنها فصل تابستان است پرداخته ایم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

پارک آبی و شهربازی اسفانبول (ویالند) از معروف ترین جاهای دیدنی استانبول که برای فصل تابستان به شدت پیشنهاد می شود شهربازی و پارک آبی ویالند است.

البته نام این شهربازی در سال 2018 به اسفانبول تغییر داده شد.

اگر بخواهیم تعدادی از بازی های هیجان انگیز و بسیار مهیج این شهر بازی را نام ببریم می توان به اتاق جادو، برج عدالت، جت اسکی، سرسره وایکینگ، قطار سریع السیر، ترن ماجراجو و قطار معدنچی کوچک اشاره کرد.

در این شهر بازی می توانید پس از آب تنی و انجام بازی های مهیج، خود را با استفاده از وسایل گرمایشی مناسب خشک کنید و سپس برای صرف غذا یا نوشیدنی وارد کافه رستوران یا کافه مجموعه شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان های دیدنی استانبول در تابستان

مکان های دیدنی استانبول در تابستان