مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 01:302023-06-17ورزشي

جلوه: نسل جدید باور داشته باشد می تواند از نسل طلایی سبقت بگیرد


نسل فعلی والیبال باید به این خودباوری برسد که می تواند با برنامه ریزی درست و عشقی که درون همه ما وجود دارد از نسل گشته سبقت بگیرد.

- مهدی جلوه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال در هفته اول لیگ ملت ها اظهار کرد: در هفته اول نسبت به شرایطی که داشتیم تمرینات خوبی انجام دادیم و آمادگی بچه ها سطح قابل قبولی داشت اما از آنجایی که ما بازی های دوستانه کمی انجام دادیم معمولا هفته های اول برای همه تیم ها سخت است و برای ما سخت تر بود.

اولین بازی با تیم هماهنگ ژاپن در کشور خودشان بود که تورنمنت را بد شروع کردیم اما رفته رفته بهتر شدیم و مقابل لهستان می توانستیم نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم اما این اتفاق رخ نداد.

در کل امیدوارم با وضعیت بهتری که بچه ها بعد از برگشت از سفر سختی که برگشتیم دارند یک مقدار زودتر به هلند برویم تا با تمرکز و ریکاوری خوب بتوانیم نتیجه بهتری کسب کنیم.

او با اشاره به نبود برخی از بازیکنان نسل طلایی و جایگزین شدن بازیکنان جدید تصریح کرد: از زمانی که یادم می آید و خانواده ام والیبال را برایم تعریف کردند این رشته شرایطی داشت که رفته رفته پیشرفت کرد و مردم خیلی به آن علاقه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوه: نسل جدید باور داشته باشد می تواند از نسل طلایی سبقت بگیرد

جلوه: نسل جدید باور داشته باشد می تواند از نسل طلایی سبقت بگیرد