مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 08:002023-05-30اقتصادي

فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر افزایش می یابد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: به منظور حمایت از حوزه تولید و اشتغال، فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی صفوی دوشنبه شب در نهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: بررسی وضعیت 6 بنگاه اقتصادی برای اخذ تسهیلات و رفع مشکلات مربوطه انجام شد و برای انجام اقدامات و همکاری لازم از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط تصمیمات لازم اتخاذ شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این راستا به مشکلات 6 متقاضی در زمینه تولید آب، بسته بندی مواد غذایی، تولید نودل، تولید و چاپ کارتن، تولید باطری و آبزیان دریایی پرداخته شد.

وی ادامه داد: هر یک با توجه به مسائل و موضوعات مربوطه به منظور فعال سازی، تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی، موافقت با انشعاب آب مورد نیاز، تقسیط بدهی معوق و غیره از طریق مصوبات تعیین شده کارگروه به دستگاه هایی اجرایی نظیر بانک های عامل، شرکت آبفای استان بوشهر و سایر دستگاه های اجرای مرتبط جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.

صفوی بیان کرد: در راستای رفع مشکلات بنگاه های تولیدی استان، برنامه ریزی برای افزایش جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه های اجرایی به صورت هفتگی و مستمر در دستور کار دبیرخانه کارگروه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر افزایش می یابد

فعالیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر افزایش می یابد