مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-20سياسي

نخبگان ابزاری کلیدی برای حل تمامی مشکلات اند


رییس بنیاد نخبگان خراسان رضوی گفت: نباید به نخبگان به عنوان کسانی که در نظام آموزشی این کشور پرورش یافته اند و اکنون به جایی رسیده اند که برای خود سطحی قائل هستند، - ایسنا/خراسان رضوی رییس بنیاد نخبگان خراسان رضوی گفت: نباید به نخبگان به عنوان کسانی که در نظام آموزشی این کشور پرورش یافته اند و اکنون به جایی رسیده اند که برای خود سطحی قائل هستند، نگاه کرد، بلکه آنان باید به عنوان ابزار کلیدی در راه گشایی مسائل کشور مطرح شوند.

عبدالکریم سجادی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان بر آن است که با استفاده از ظرفیت ملی نخبگان، مسائل کشور را حل کند، اظهار کرد: توانمندسازی و تربیت نیروها پس از دوران تحصیل، ایجاد اشتغال به ویژه برای فارغ التحصیلان دوره های تحصیلات تکمیلی و پسادکترا و آشناسازی دانشجویان با پیشرفت های کشور از جمله اهدافی است که بنیاد ملی نخبگان بر آن متمرکز است.

وی افزود: ما در بنیاد ملی نخبگان نه تنها در سطح دانشگاهی، بلکه در سطح دانش آموزی نیز در قالب طرح شهاب و با همکاری آموزش و پرورش، به دنبال شناسایی استعدادهای برتر هستیم.

همچنین طرح ایران گشت را داریم که به منظور ایجاد شناخت، امید و انگیزه در دانش آموزان و در جهت تلاش برای جذب و فعالیت در مراکز پژوهشی، تولیدی و مدیریتی کشور در آینده، با برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان ابزاری کلیدی برای حل تمامی مشکلات اند

نخبگان ابزاری کلیدی برای حل تمامی مشکلات اند