مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:012023-06-20ورزشي

واکنش ملی پوش واترپلو به اختلافات در تیم ملی: همگی سرباز واترپلو ایران هستیم


نیما خوشبخت بازیکن اصفهانی تیم ملی واترپلو امروز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: اردوی جدید تیم ملی برای بازی های آسیایی بعد از لیگ جهانی آلمان حدود یک ماه است که با کادر فنی ایرانی و تمرینات بسیار زیاد آغاز شده است.

وی ادامه داد: فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی به دنبال کسب خوش رنگ ترین مدال در بازی های آسیایی هستند، همه با هم تلاش می کنند و سرمربی تیم ملی از جان و دل مایه می گذارد، امیدواریم روی سکو برویم و بتوانیم رتبه سومی در مسابقات آسیایی جاکارتا را ارتقا دهیم.

خوشبخت در مورد اختلافات در تیم ملی واترپلو گفت: در شروع اردو چند بازیکن که با مربیان قبلی کار کرده بودند، نمی خواستند به تیم ملی بیایند اما بعد از چند روز چند نفر از آن ها به تیم ملی بازگشتند و در حال تمرین هستند، تیم خوب و یک دستی داریم و شاید 2 نفر دیگر هم اضافه شوند.

بازیکن اصفهانی تیم ملی واترپلو خاطرنشان کرد: می خواهیم تیم حرفه ای را راهی مسابقات کنیم، بازیکن جوان و باتجربه و گلچینی از بهترین بازیکنان ایران را داریم، حدود 6 سال در تیم ملی حضور نداشتم اما سال گذشته با دعوت کادر فنی به تیم بازگشتم، همگی سرباز وطن و واترپلو ایران هستیم، زیر پرچم ایران تمرین می کنیم و هرجا به ما احتیاج باشد با کمال میل تلاشمان را می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ملی پوش واترپلو به اختلافات در تیم ملی: همگی سرباز واترپلو ایران هستیم

واکنش ملی پوش واترپلو به اختلافات در تیم ملی: همگی سرباز واترپلو ایران هستیم