مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-17سياسي

قانون جامع حدنگار به طور کامل اجرا نشده است


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: قانون جامع حدنگار بر اساس قانون از سال 93 تا سال 95 از وظایف سازمان ثبت بوده، اما این قانون تاکنون به شکل کامل اجرا نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس در خصوص نظارت مستمر کمیسیون بر اجرای قانون جامع حدنگار، اظهار داشت: در جلسه ای با حضور رییس سازمان ثبت، نحوه اجرای قانون جامع حدنگار که گزارشی نیز در خصوص آن جهت قرائت در صحن مجلس آماده شده است، مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: قانون جامع حدنگار بر اساس قانون از سال 93 تا سال 95 از وظایف سازمان ثبت بوده، اما این قانون تاکنون به شکل کامل اجرا نشده است و با ورود کمیسیون اصل 90 در دوره یازدهم با تشکیل کارگروهی اجرای دقیق آن مورد ارزیابی قرار گرفت و نتیجه آن جلوگیری از موازی کاری ها و جلوگیری از تخصیص بودجه های اضافی برای حدنگاری بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست های ابلاغی رهبری در خصوص قانون برنامه توسعه، گفت: اجرای 100 درصدی حدنگاری از مطالبات حضرت آقا بود، اما متأسفانه دولت با وجود اینکه حدود 40 درصد از کار حدنگاری اراضی کشور باقی مانده است، تاکنون در پیش نویس لایحه برنامه هفتم توسعه اشاره ای به حدنگاری نکرده است که امید می رود این موضوع تا پیش از ارسال رسمی لایحه اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون جامع حدنگار به طور کامل اجرا نشده است

قانون جامع حدنگار به طور کامل اجرا نشده است