مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-14فرهنگي

آغاز به کار 52 پروژه فرهنگی، هنری، دینی و رسانه ای در آذربایجان شرقی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از آغاز به کار 52 کلان پروژه فرهنگی، هنری، دینی و رسانه ای در استان با عنوان «محیا» در راستای مردمی سازی فرهنگ خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از آغاز به کار 52 کلان پروژه فرهنگی، هنری، دینی و رسانه ای در استان با عنوان محیا در راستای مردمی سازی فرهنگ خبر داد.

سیدمحمدحسین بلاغی، چهارشنبه، 24 خردادماه، در جمع خبرنگاران افزود: پس از انتشار فراخوان حمایت از طرح های برتر فرهنگی، هنری و دینی 170 طرح به دبیرخانه ارسال شد که از آن میان 52 کلان پروژه فرهنگی هنری برای اجرا انتخاب شد.

وی افزود: در این فراخوان از هنرمندان و اندیشمندان حوزه فرهنگ، هنر، دین و رسانه آذربایجان شرقی دعوت شده بود تا طرحهای خلاقانه، مردم محور و دارای پیوست اجتماعی خود را در محورهای ارتقاء فرهنگ عمومی، فرهنگ کتاب و کتابخوانی، آسیب های اجتماعی، تسهیل، تقویت و گسترش فرهنگ ازدواج و تسهیل ازدواج جوانان و استحکام بنیان خانواده را به دبیرخانه طرح ارسال نمایند.

بلاغی با بیان اینکه طرحهای منتخب، مردم محور و دارای پیوست اجتماعی است، افزود: این اولین مرحله از اجرای طرح محیا بوده و مراحل بعدی نیز اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار 52 پروژه فرهنگی، هنری، دینی و رسانه ای در آذربایجان شرقی

آغاز به کار 52 پروژه فرهنگی، هنری، دینی و رسانه ای در آذربایجان شرقی