مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-11فرهنگي

مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه «بلقیس» خراسان شمالی تمدید شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه «بلقیس» در خراسان شمالی تا 31 خردادماه جاری تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: با توجه به اینکه پیش از مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس تا 20 خردادماه بود بنا به درخواست های مکرر هنرمندان مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 31 خردادماه تمدید شد.

وی گفت: این جشنواره در سه بخش کشوری، خراسان شمالی و نوقلم ( 7 تا 12 سال و 13 تا 18 سال ) با موضوعاتی همچون شعار سال، سبک زندگی ایرانی اسلامی، عفاف وحجاب، ایثار و شهادت، آسیب های اجتماعی، آداب و رسوم مردم خراسان شمالی و آزاد برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به شرایط ارسال آثار توسط هنرمندان اشاره کرد و افزود: ارسال آثار باید به صورت مجزا و در قالب فایل word با قلم B Nazanin و اندازه قلم 14  به همراه مشخصات کامل نویسنده، اثر ارسالی نباید پیش از این در جشنواره دیگری شرکت و یا در کتاب، مجله و.

بوده باشد، داستان های بخش استانی و نوقلم باید از موضوعات بومی و محلی و آداب و رسوم الهام گرفته باشد، در بخش کشوری هر شخص مجاز به ارسال 3 اثر و در بخش استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه «بلقیس» خراسان شمالی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه «بلقیس» خراسان شمالی تمدید شد