مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-14اقتصادي

توضیح برق منطقه ای فارس در خصوص خاموشی مناطقی از شیراز


شرکت برق منطقه ای فارس در خصوص بروز خاموشی در برخی نقاط از کلانشهر شیراز، اطلاعیه ای صادر و توضیحاتی ارائه کرد.

- ایسنا/فارس شرکت برق منطقه ای فارس در خصوص بروز خاموشی در برخی نقاط از کلانشهر شیراز، اطلاعیه ای صادر و توضیحاتی ارائه کرد.

شرکت برق منطقه ای فارس، در اطلاعیه ای اعلام کرد که قطع برق طی دو روز اخیر در مناطقی از شیراز به دلیل وزش تندباد و ازدیاد بار و گرمای بیش از حد، حادث شده و برنامه ریزی شده نبوده است.

آن شرکت در اطلاعیه ای که ساعتی قبل صادر کرد و برای انتشار در اختیار ایسنا قرار داد، آورده است: به اطلاع همشهریان عزیز در شیراز می رساند به دلیل بروز اشکال فنی در تجهیزات برخی ایستگاه های برق، ناشی از ازدیاد بار و گرمای بیش از حد، متاسفانه شاهد قطعی برق ناخواسته در مناطق و محلاتی از این کلانشهر به شکل کوتاه مدت بوده ایم.

بدیهی است اقدامات فنی برای رفع موارد فوق در حال اجراست و در چند ساعت پیش رو، با همکاری بی دریغ مردم فهیم شیراز خاموشی های یاد شده مرتفع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخشی از این اطلاعیه، شرکت برق منطقه ای فارس ضمن عذرخواهی از شهروندان شیرازی به دلیل مواجهه با خاموشی و قطع برق، تصریح کرده است که تاکنون هیچگونه برنامه خاموشی نوبتی در دستور کار قرار ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح برق منطقه ای فارس در خصوص خاموشی مناطقی از شیراز

توضیح برق منطقه ای فارس در خصوص خاموشی مناطقی از شیراز