مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-12اقتصادي

145 هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن همدان واگذار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مسلم مخفی، فرماندار همدان در جلسه کارگروه زیربنایی تامین مسکن شهرستان همدان، مساله تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن را دغدغه اصلی شهرستان همدان برشمرد و اظهار داشت: - فرماندار همدان گفت: 145 هکتار زمین در جنب اراضی باغ میوه و فرودگاه همدان به نهضت ملی مسکن واگذار شده و در هفته جاری با حضور مسئولان کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مسلم مخفی، فرماندار همدان در جلسه کارگروه زیربنایی تامین مسکن شهرستان همدان، مساله تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن را دغدغه اصلی شهرستان همدان برشمرد و اظهار داشت: با پیگیری و حمایت های اثرگذار استاندار و تشکیل مستمر جلسات مسکن استان 145 هکتار زمین در جنب اراضی باغ میوه و فرودگاه همدان به این طرح واگذار شد که کار های مقدماتی آن انجام شده و در هفته جاری با حضور مسئولان کشوری کلنگ زنی خواهد شد.

مخفی ادامه داد: شهرک پرواز (جنب اراضی باغ میوه و فرودگاه همدان) با توجه به ظرفیت بالایی که دارد، بخش زیادی از مشکلات مسکن شهر همدان را رفع می کند.

فرماندار همدان گفت: در نقاط مختلفی از شهرستان همدان با همکاری بنیاد مسکن، فرمانداری، مسکن و شهرسازی و شهرداری ها برنامه تامین زمین برای آینده شهروندان فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

145 هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن همدان واگذار شد

145 هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن همدان واگذار شد