مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-17اقتصادي

کاهش صادرات گاز ایران، تولید برق را تا حدود 2000 مگاوات کاهش داد


وزیر برق عراق با اشاره به افزایش 22 درصدی تولید برق نسبت به سال گذشته، تاکید کرد: در حال حاضر در عراق 24 هزار مگاوات برق تولید می کنیم.

- وزیر برق عراق با اشاره به افزایش 22 درصدی تولید برق نسبت به سال گذشته، تاکید کرد: در حال حاضر در عراق 24 هزار مگاوات برق تولید می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، زیاد علی فاضل، وزیر برق عراق در گفتگویی با برنامه صدای آزاد تلویزیون عراق، ضمن اشاره به اینکه تامین 24 ساعته برق نیازمند تولید 34 هزار مگاوات برق است، اظهار کرد: با افزایش 22 درصدی تولید برق نسبت به سال گذشته، در حال حاضر در عراق 24 هزار مگاوات برق تولید می کنیم.

فاضل تاکید کرد: این افزایش تولید به لطف برنامه های مستمر برای افزایش بهره وری سیستم و افزایش تولید انجام شد و 95 درصد از واحدهای تولیدی مان را وارد پروسه تعمیر کردیم که شش ماه ادامه داشت و در حال حاضر با تمام توان خود کار می کنند و 1000 مگاوات به سیستم اضافه شد.

وزیر برق عراق در ادامه گفت: تولید برق در بغداد به 6400 مگاوات رسید و تامین 24 ساعته برق برای تمامی مناطق عراق به تولید روزانه 34 هزار مگاوات نیاز دارد.

این مسؤول عراقی افزود: کاهش صادرات گاز ایران، تولید برق را تا حدود 2000 مگاوات کاهش داد و امیدواریم افزایش یابد و ممکن است همین مقدار به سیستم افزوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش صادرات گاز ایران، تولید برق را تا حدود 2000 مگاوات کاهش داد

کاهش صادرات گاز ایران، تولید برق را تا حدود 2000 مگاوات کاهش داد